1403-02-17 14:25
193
0
89889
جانشین فرمانده سپاه گرگان:

ناتوانی دشمنان با عملیات «وعده صادق» محقق شد

جانشین فرمانده سپاه گرگان گفت: سردرگمی و ناتوانی دشمنان با عملیات «وعده صادق» محقق شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، صالح درویشی ظهر امروز در جمع مردم گرگان اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق توانست دشمنان را شکست دهد.  

وی تصریح کرد: تعداد هفت موشک به صورت مستقیم از ایران به هدف «اسرائیل» اصابت کرد و هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست.  

جانشین فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰ درصد پهپادهای ایرانی به هدف اصابت کرد: ایران با موشک‌ها و پهپادهایی که ۱۳ سال پیش ساخته شده بودند توانستند از پدافند امروز اسرائیل و آمریکا و از گنبد به اصطلاح آهنین آنها عبور کنند و به هدف اصابت کردند.  

درویشی خاطرنشان کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق، مهمترین پیام را برای مردم جهان داد که فقط قدرت تک قطبی نیست اکنون جبهه مقاومت تبدیل به یک قدرت شده است.  

جانشین فرمانده سپاه گرگان افزود: انصارالله یمن یک تشکیلات بسیار کوچکی است مشاهده کردید که چندین سال مقابل ناتو و آل صعود ایستاد این یعنی قدرت.  

وی تصریح کرد: مهمترین پیام عملیات وعده صادق این بود که جبهه رسانه‌ای انقلاب و جبهه مقاومت توانست ۱۲ شبانه‌روز، دشمنان را سردرگم کند.  

درویشی ابراز کرد: وقتی سفارت ایران را در سوریه زدند دشمنان به مدت ۱۲ شبانه‌روز داخل پناهگاه‌ها در حال رعب و وحشت بودند با خود فکر می‌کردند که گستردگی حمله ایران به آنها چگونه خواهد بود تمام شهرک‌های صهیونیستی مات و مبهوت مانده بودند.

وی گفت: نیروهای حماس به ۲ هزار نفر نمی‌رسند اما نزدیک به چندین هزار صهیونیست‌ها را از بین بردند و بیش از ۷۰۰ کیلومتر تونل زیرزمینی زده است که دشمن متوجه نمی‌شوند از کجا خورده است.  

جانشین فرمانده سپاه گرگان گفت: تمام جبهه کفر در فضای مجازی جمع شدند تا حقایق را تحریف کنند در چهار ماهه اغتشاشات ۱۴۰۱ بیش از ۷۷ درصد تولیدمحتواها از خارج به داخل کشور و به زبان فارسی نفوذ کرد.

درویشی ادامه داد: آیا آنها دلشان برای ما می‌سوزد به عنوان مثال بیش از ۳ هزار نفر در ریاض عربستان به زبان فارسی بر علیه ما تولیدمحتوا می‌کنند انگلیس، آمریکا دارای ارتش سایبری هستند که شبانه‌روز برعلیه ما تولید محتوا می‌کنند باید در بستر فضای مجازی خودمان را تقویت کنیم.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.